ANUNȚ și FIȘA POSTULUI Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare și ale Hotărârii nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, anunță organizarea în data de 16.10.2024, la sediul din Splaiul Independenței, nr. 313, sector 6, București, ora 10:00, Cantină Regie, a concursului pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, normă întreagă de muncă, cu o perioadă de probă conform legislației în vigoare, a 2 (două) posturi contractual vacante de execuție de muncitor calificat I (bucătar), în cadrul Direcției Restaurante și Cantine, Serviciul Restaurante şi Cantine.
ANUNȚ și FIȘA POSTULUI Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare și ale Hotărârii nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, anunță organizarea în data de 16.10.2024, la sediul din Splaiul Independenței, nr. 313, sector 6, București, ora 1200, Cantina Regie, a concursului pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, normă întreagă de muncă, cu o perioadă de probă, conform legislației în vigoare, a unui post vacant de execuție de administrator financiar grad I (S), din cadrul Direcţiei Restaurante şi Cantine, Serviciul Restaurante şi Cantine.
RAPORT FINAL întocmit în urma concursului organizat pentru ocuparea unui post vacant de execuție de secretar grad I (S), din cadrul Institutului de Cercetare PRECIS.
PROCES-VERBAL încheiat în urma susținerii probei interviu la examenul organizat pentru ocuparea unui post vacant de execuție de secretar grad I (S), din cadrul Facultății de Inginerie Chimică și Biotehnologii, Secretariat.